Jauzi nabigazioa. Joan zuzenean eduki nagusira. (S laster-tekla)

  1. Hemen zaude::
  2. Hasiera
  3. Festienergia

EDPFestienergia

Eduki nagusiaren hasiera

Festienergia, Espainiako merkataritza-guneetako ekintzarik onenen artean

EDPk Errioxako, Salamancako eta Gasteizko merkataritza-guneetara eraman zuen ekintza

EDP finalista geratu da CBRE konpainiak kudeatutako merkataritza-guneetan egindako publizitate-ekintzarik onenei ematen zaizkien sarien IV. edizioan. Aurten hiru kategoria egon dira:

  1. bikaintasuna
  2. 360º-ko publizitate-kanpainarik onena
  3. Makron egindako publizitate-kanpainarik onena.

EDP finalista geratu zen bikaintasunari ematen zaion sarian, Festienergia ekintzari esker. Konpainiak hiru merkataritza-gunetan egin zuen ekintza hori, Prismaglobal agentziaren eskutik. EDPk Berceo (Errioxa), El Tormes (Salamanca) eta Boulevard (Gasteiz) merkataritza-guneetara eraman zuen Festienergia.

N. Media izan zen kategoria horretako irabazlea, LG Xcam kanpainari esker. Vodafone konpainiak irabazi zuen lehiaketako beste bi kategorietan.

CBRE higiezinetako zerbitzuen konpainia bat da, Espainian 24 merkataritza-gune kudeatzen dituena.

Eduki nagusiaren bukaera